Solutii Integrate


parallax background

DTC OFF / Anulare coduri de eroare motor

*pentru offroad / in afara drumurilor publice / competitii / vehicule stationare

Solutii personalizate de anulare totala si definitiva a erorilor DTC ( coduri P xxxx ) din software calculator de gestiune motor ( ECU ).

Prezenta unei erori in sistemul de gestiune a motorului , senzori , componente controlate sau monitorizate electronic in cadrul functionarii motorului , au ca si rezultat afisarea in panoul de bord ( ceasurile de bord ) a martorilor " check engine" , martorul spirala, functionarea necorespunzatoare a motorului, etc.

Functia de anulare DTC este foarte utilă atunci cand doriti sa eliminati anumite parti sau componente din sistemul electronic de gestiune motor ,cum ar fi EGR, DPF, AdBlue, clapete de admisie, P2452, P2453, P2454, P2455, P2458, P2459 etc.

Anularea erorilor / DTC OFF , NU este similara cu steregera erorilor cu ajutorul unui echipament de diagnoza , solutia oferita de noi , se refera la dezactivarea completa a erorii / codului Pxxxx din softul ECU , drept urmare, nu veti mai avea aprins check engine datorita respectivelor erori si nici nu veti mai regasi pe testerul de diagnoza respectivele erori !!!

- DTC OFF nu inseamna repararea problemei care genereaza codul / codurile de eroare.
- Dezactivarea electronica prin anularea DTC este una complementara , functii elevate de editare software sunt necesare pentru un proces complet.
- Raspunderea pentru orice modificare neomologata asupra vehiculului , revine in totalitate proprietarului.


Verifica catalogul online

Filtru de particule / DPF / FAP / AdBlue / EGR / Lambda

*pentru offroad / in afara drumurilor publice / competitii / vehicule stationare

Rezolvare probleme filtru de particule / DPF / FAP / AdBlue / EGR / Lambda , etc., pentru autoturisme, vehicule comerciale si utilaje agricole, prin aplicarea de solutii software asupra calculatorului de motor, ECU.

- Masina a pierdut puterea si functioneaza in modul de urgenta.
- A crescut temperatura de ardere a combustibilului, implicit temperatura motorului si evacuarii.
- Dupa regenerara filtrului de particule, arderea si curatarea inca infunda filtru de particule.
- Se afiseaza martori luminosi in bord de avarie cu referire la filtrul de particule, EGR , ADBlue.
- Ati spalat / curatat filtrul de particule sau la-ti inlocuit cu un altul, care din nou "se infunda".
- Filtru de particule a fost anulat.
- EGR Infundat sau eliminat.
- Sistemul AdBlue nefunctional sau in eroare.
- Sonada Lambda / Catalizator.
- Senzor oxigen / O2 sensor.

- Raspunderea pentru orice modificare neomologata asupra vehiculului , revine in totalitate proprietarului.


Verifica catalogul online

parallax background
parallax background

Swirl Flap Removal

*pentru offroad / in afara drumurilor publice / competitii / vehicule stationare

Esecurile clapetei galeriei de admisie sunt comune in anumite grupe de autovehicule si sunt costisitoare de inlocuit. Va oferim modificarea software ECU ca parte a unei operatiuni de eliminare a clapetei fara a produce coduri de eroare in managementul motorului , sau martori luminosi / erori in bord.


Verifica catalogul online

Hot Start Fix ( Pornire grea la cald )

Daca un motor diesel porneste usor si rapid cand este rece, dar porneste greu sau foarte greu cand este cald, acest lucru este descris ca o problema de pornire la cald. Aceste motoare diesel sunt pornite de un ECU, nu de conducatorul auto. Apasarea pedalei de acceleratie nu are efect in timpul unei proceduri de pornire. Pornirea este de fapt controlata de ECU ( calculator motor) si se bazeaza pe turatia starterului / motorului (rpm) si cantitatea de combustibil injectata (iq). in general, ECU nu va permite injectarea combustibilului pana cand rpm-ul motorului nu depaseste o valoare a parametrilor setati initial din fabrica. Astfel de probleme pot aparea din cauza incarcarii slabe a acumulatorului, a defectiunilor senzorului de temperatura a lichidului de racire a motorului sau a motorului starterului in sine. Cu toate acestea, problema poate fi setarea de pornire in cadrul ECU. Daca este cazul, ADM Tech va poate ajuta. Contactati-ne pentru mai multe detalii..


Verifica catalogul online

parallax background
parallax background

Start / Stop Disable

Multi oameni nu sunt confortabili cu sistemele moderne de pornire / oprire (care opresc motorul de fiecare data cand masina se opreste in loc si porneste motorul cand pedala de acceleratie este apasata), dar devine din ce în ce mai frecventa pe vehiculele noi. In mod normal, exista un buton de dezactivare, dar acest lucru trebuie sa fie resetat de fiecare data cand motorul este repornit. Cu ajutorul optiunii Start / Stop , din calculatorul de motor - ECU, functia este dezactivata permanent. In cazul in care se doreste redobandirea functionalitatii Start / Stop , este nevoie de o noua interventie asupra ECU.


Verifica catalogul online

Speed Limiter / Limitator Viteza - anulare sau activare

Multe vehicule sunt programate cu un limitator de viteza maxima. Serviciul nostru de eliminare a limitatorului de viteza permite vehiculului să atingă viteza maxima. De asemenea, exista posibilitatea implementarii ( activarii ) limitarii de viteza maxima, pe vehiculele unde este posibila aceasta setare.


Verifica catalogul online

parallax background
parallax background

MAF Delete (MAF to MAP switch)

*pentru offroad / in afara drumurilor publice / competitii / vehicule stationare

Deconectarea MAF nu este recomandata deoarece este un senzor foarte important pentru reglarea amestecului de combustie, dar uneori (in mod normal, pe autovehicule tunate cu modificari - turbo / injectoare mai mari) citirea MAF atinge valoarea maxima si depaseste tensiunea maxima permisa citita de senzor, de multe ori generand un cod de eroare in ECU si plaseaza vehiculul intr-un mod de siguranta (Limp Mode). La vehiculele astfel dotate, aceasta alternativa implica utilizarea unei presiuni absolute a colectorului sau a unui senzor MAP. Senzorul MAP masoara presiunea in galeria de admisie a motorului. Cand este cuplata cu date RPM și o tabela cu randament volumetric pe domeniul de functionare al motorului, senzorul MAP poate fi utilizat de ECU pentru a calcula cerintele de combustibil.


Verifica catalogul online

Launch Control

Launch Control, este modificarea software a ECU ( calculator motor) „ prin care se gestioneaza cantitatea de energie optima pentru tractiune pe roti la start. De la 3-5 Km/h RPM-ul este limitat la 2500-2750rpm. Odata ce viteza predeterminata este atinsa, limiterul RPM va trece automat la valorile RPM normale, iar din acest punct este permisa o putere maxima. Modificarea este posibila doar pe anumite modele de motorizari.


Verifica catalogul online

parallax background
parallax background

Anulare imobilizator - IMMO OFF

*pentru offroad / in afara drumurilor publice / competitii / vehicule stationare

Automobilele , Camioanele , Motocicletele, Tractoare , etc. , in principiu orice autovehicul modern echipat cu calculator de control motor este conceput cu protectie la pornire numita Imobilizare, Autovehiculele au in echiparea cheilor un chip electronic special prin intermediul caruia masina identifica cheia ca fiind una din cele memorate intern si autorizate sa porneasca autovehicului. In cazul in care s-a pierdut cheia / cheile , autovehiculul in cauza nu mai poate fi pornit, fiind necessara anularea partii de imobilizare din cadrul calculatorului motor pentru a facilita pornirea cu orice chie , sau varianta de a programa noi chei cu cip pe masina. In multe cazuri se prefera anularea imobilizator datorita si unor probleme conexe generate de partea imobilizare prin ne recunoasterea cheilor , nu le identifica corect intodeauna, desincronizare a cheilor, etc. si se opteaza de catre proprietar in eliminarea completa a functiei IMMO de pe masina , prin asa numitul procedeu " IMMO OFF ".


Verifica catalogul online

Stergere crash data modul AirBag / Reparatie modul control Airbag

*pentru offroad / in afara drumurilor publice / competitii / vehicule stationare

Echiparea cu Airbag ,implica automat instarea unui modul de control pentru acesta. In urma unui accident, avand ca rezultat declasansarea Airbag , centuri si nu numai, se inregistreaza in aceasta componenta asa numitele date de " crash data " , modulul devenind total sau partial inoperational , masina afisand de asemenea erori in bord cat si in cazul unei diagnoze computerizate. Exista posibilitatea inlocuirii modului de control AirBag cu unul nou , implicand costuri destul de ridicate, sau reprogramarea modulului de comanda airbag inital aflat pe masina la starea si parametrii initiali pe care masina i-a avut la iesirea din fabrica, acesta functionand normal in continuare in parametrii normali. De asemenea, odata cu reprogramarea modului de control airbag / centuri, se vor sterge inclusiv erorilor de crash cat si stingerea icoanei de airbag afisata in bordul masinii.".

parallax background
parallax background

Decodare CD Auto / Decodare Navigatie Auto

Dacă dețineți un vehicul, ati putut remarca că sistemele audio / multimedia / navigatie , sunt echipate cu o caracteristică anti-furt sau cod de deblocare care necesită un "cod de securitate" special pentru a vă debloca aparatul.
Acest cod de deblocare nu este necesar pentru operațiile normale. Scopul este de a descuraja un hoț potențial de a scoate unitatea audio din masina.
Posibile situatii care duc la blocarea aparatului si este necesara introducerea codului de deblocare:
- Bateria de pe masina s-a descarcat.
- Deconectarea aparatului de pe masina.
- Deconectarea bateriei de pe vehicul.

In situatia in care va-ti uitat sau nu cunoasteti codul de securitate a aparatului Raio / CD / Mulltimedia / Navi instalat pe masina, va putem ajuta in recuperarea acestuia, pentru o gama larga de modele.